7 503 läst ·
11 svar
8k läst
11 svar
skruva furu golv i betong golv
Produkter som diskuteras: "värmeslingor"
Termiska avfuktare
En termisk avfuktare använder en värmeslinga för att värma luften och sänka den relativa fuktnivån i luften. Varmare luft kan bära mer fukt än kall luft och det är först över 60% relativ fuktighet det börjar bli risk för
Läs mer
Betong > grålumppapp > furu plank (limmade i sponten)
Så skulle jag göra.
Torxs som du pratar om tror jag bara en benämningen på skruvskallen. 8 kantig som kräver en torxsnyckel.
När du pratar om att skruva, då antar jag att du skruvar i sponten och inte direkt på plank? Annars blir det nog inte speciellt bra.
Så skulle jag göra.
Torxs som du pratar om tror jag bara en benämningen på skruvskallen. 8 kantig som kräver en torxsnyckel.
När du pratar om att skruva, då antar jag att du skruvar i sponten och inte direkt på plank? Annars blir det nog inte speciellt bra.
Jag skulle aldrig ens komma på tanken att skruva fast ett massivt golv direkt i betong.
MEN, jag har haft otroligt fel förut och det finns fler saker jag inte vet ett jota om än saker jag vet något om så det här kanske är en sådan där sak som funkar fast man vet att det inte gör det...?
MEN, jag har haft otroligt fel förut och det finns fler saker jag inte vet ett jota om än saker jag vet något om så det här kanske är en sådan där sak som funkar fast man vet att det inte gör det...?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden