3 702 läst ·
7 svar
4k läst
7 svar
Skrapa våtrumstapet?
Påbörjade nedrivning av kakel och våtrumstapet idag, inför renoveringen av vårt badrum. Vi ska helkakla badrummet och lämnar bort jobbet förutom underarbete, därav några frågor.
Våtrumstapeten delar sig och lämnar kvar ett papperslager. Detta sitter som berget och går i det närmaste inte att få bort. Är det nödvändigt att ta bort det?
Bakom kaelplattorna blir det rester av kakelfix (en klick bakom varje platta), ska även det bort?
Någon som har någon bra metod att ta bort rester av våtrumslimmad tapet?
Tacksam för svar
Våtrumstapeten delar sig och lämnar kvar ett papperslager. Detta sitter som berget och går i det närmaste inte att få bort. Är det nödvändigt att ta bort det?
Bakom kaelplattorna blir det rester av kakelfix (en klick bakom varje platta), ska även det bort?
Någon som har någon bra metod att ta bort rester av våtrumslimmad tapet?
Tacksam för svar
Klicka här för att svara