804 läst ·
2 svar
804 läst
2 svar
Skrapa fönsterfärg i 10 minusgrader
Hej! Fönstrens glas har en hel del målarfärg på sig. Målarna var en gång i tiden inte direkt noggranna när de målades. Det ser inte bra ut. Jag tänkte skrapa med rakblad på glaset. Jag undrar om jag kan skrapa bort det på insidan (och på utsidan) när det är minus 10 ute. Eller blir glaset väldigt sprött av temperaturskillnader i olika delar av trät osv? Tacksam för svar!
Produkter som diskuteras: "färgskrapande"
Färgskrapa Flexi Speedheater
Med 3 blad och hölster
499 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara