Tjenare!
Jag ska lägga klinkers i tvättstugan som är i källaren. Oisolerad platta så fukt är ett faktum, inget onaturligt dock. Ska alltså inte ha något tätskikt. Tänkte dock på om jag behöver damma av flexen och mosa på golvet eller om det räcker med att skrapa bort all lös färg med skrapa?
Tack o bock på förhand!
Jag ska lägga klinkers i tvättstugan som är i källaren. Oisolerad platta så fukt är ett faktum, inget onaturligt dock. Ska alltså inte ha något tätskikt. Tänkte dock på om jag behöver damma av flexen och mosa på golvet eller om det räcker med att skrapa bort all lös färg med skrapa?
Tack o bock på förhand!
Produkter som diskuteras: "Skrapa färg"
Färgskrapa Ergo 65 mm Bahco
Tvåhands färgskrapa
401 kr inkl moms
Läs mer
Såhär blev det iallafall om någon har läst men inte svarat. Det blev o flexa hela skiten, började att skrapa med färgskrapa men det tog alldeles för lång tid 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden




