M muppen #1 Medlem · 1 044 inlägg 19 apr 2005 16:14 muppen Medlem 1 044 inlägg 19 apr 2005 16:14 #1 Rött plåttak,röda skorstenar och ventilationsrör, nu ska kaminen in i huset, den kommer med en svart skorsten, hur mycket ska jag gnälla för att få den röd? Kan man acceptera den svart? I-landsproblem....
Rött plåttak,röda skorstenar och ventilationsrör, nu ska kaminen in i huset, den kommer med en svart skorsten, hur mycket ska jag gnälla för att få den röd? Kan man acceptera den svart? I-landsproblem....
Immobil #2 Medlem · Blekinge · 10 794 inlägg 19 apr 2005 17:30 Immobil Medlem Blekinge 10 794 inlägg 19 apr 2005 17:30 #2 Har du beställt en röd så ska du givetvis ha en röd. Reklamera! Såvida du inte kan tänka dig att behålla den svarta mot en rejäl prisreduktion.
Har du beställt en röd så ska du givetvis ha en röd. Reklamera! Såvida du inte kan tänka dig att behålla den svarta mot en rejäl prisreduktion.
M muppen #3 Medlem · 1 044 inlägg 19 apr 2005 17:50 muppen Medlem 1 044 inlägg 19 apr 2005 17:50 #3 Tack för snabbt råd, jag ska reklamera, tom min KA sa att det var fult... :