Hej!
Min undran är på vilket och bästa sättet lagar man upp en gammal skorsten? Idag används den enbart till ventilation. Släpper små tegelbitar från hörnen av frostsprängning. Tänker laga den innan det blir värre men är osäker på hur.
Mvh
Håkan
 
  • En röd tegelskorsten på ett tak som visar tecken på frostsprängning i hörnen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Åsa Lund
Putsa med tjock puts?
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
du kan klä in den i plåt
 
  • Gilla
kest
  • Laddar…
Har skickat förfrågan på offert för att plåta in den.
Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.