Hej!
Min undran är på vilket och bästa sättet lagar man upp en gammal skorsten? Idag används den enbart till ventilation. Släpper små tegelbitar från hörnen av frostsprängning. Tänker laga den innan det blir värre men är osäker på hur.
Mvh
Håkan
Min undran är på vilket och bästa sättet lagar man upp en gammal skorsten? Idag används den enbart till ventilation. Släpper små tegelbitar från hörnen av frostsprängning. Tänker laga den innan det blir värre men är osäker på hur.
Mvh
Håkan
Verktygstokig
· Estocolmo
· 1 056 inlägg
du kan klä in den i plåt
Klicka här för att svara
