Hej!
Kan man dra skorsten från braskamin på utsidan av huset, i det här fallet en gavel på ett radhus, istället för att dra den inomhus? Tänkte göra hål genom väggen direkt där kaminen ska stå. Braskaminen ska stå på mittenplanet och skorstenen kommer att sabba ena sovrummet som ligger rakt ovanför om man måste dra skorstenen inomhus, pga takstolsplacering så kommer den att hamna en bit in i rumet.
/M