911 läst ·
3 svar
911 läst
3 svar
Skorsten fragor?
Hi I have a question but it was to hard to write in Swedish, but if anyone has an answer you can write it in Swedish. We are going to build our dream house and will be attaching the garage to the house. We want an vedpanna so the house will be having 2 skorstenar? Does anyone know how far away the garage tak needs to be from the house to be able to put the skorsten on the roof without raising to the same height as the tak on the house (the garge wont be as tall) I hope this question makes anysense to somebody?? Thanks
Hej! Gör en liten översättnng till svenska för dig, Mommy.
"Hej, jag har en fråga men det är svårt att skriva på svenska, men om någon har ett svar så går det bra att skriva på svenska. Vi ska bygga vårt drömhus och garaget kommer att vara byggt ihop med huset. Vi vill ha en vedpanna, behöver vi då 2 skorstenar? Är det någon som vet hur långt från huset garagetaket måste vara för att kunna ha skorstenen på garagetaket utan att höja taket till samma nivå som huset (garagataket kommer inte att bli lika högt som hustaket). Jag hoppas ni förstår vad jag menar? Tack!"
"Hej, jag har en fråga men det är svårt att skriva på svenska, men om någon har ett svar så går det bra att skriva på svenska. Vi ska bygga vårt drömhus och garaget kommer att vara byggt ihop med huset. Vi vill ha en vedpanna, behöver vi då 2 skorstenar? Är det någon som vet hur långt från huset garagetaket måste vara för att kunna ha skorstenen på garagetaket utan att höja taket till samma nivå som huset (garagataket kommer inte att bli lika högt som hustaket). Jag hoppas ni förstår vad jag menar? Tack!"
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Hello Mommy,
the chimney height/location is a tricky 3D puzzle.
You had better consult a construction engineer
(or a chimney sweeper) to get this sorted out.
Best wishes!
//KoW
the chimney height/location is a tricky 3D puzzle.
You had better consult a construction engineer
(or a chimney sweeper) to get this sorted out.
Best wishes!
//KoW
Klicka här för att svara