Hej,
Vad är era erfarenheter av skjut och slagdörr på ert växthus?
Ser både för och nackdelar med båda. Skjutdörr tar mindre plats och kan vara halvöppen men jag är rädd för att kylan tränger in lättare och att is/skit i skårorna
Slagdörr isolerar bättre men kan blåsa upp
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.