Hej! Jag har ett gammalt stockhus från år 1828. Huset var då en bagarstuga. På 1960-talet renoverades huset och byggdes om till garage. Då sattes det sådana här skivor på innerväggar och innertak. Är skivorna gjorda av asbest?
Tacksam för svar!
Tacksam för svar!
Svaret är det samma som i alla andra trådar om asbest: det går inte att avgöra med blotta ögat, du måste skicka på analys. Det kostar några hundra och du får svar inom några dagar. Jag har använt Evema men det finns många andra.
Klicka här för att svara



