Hallå.
Jag önskar tips på vad jag bör använda för skivmaterial på den vägg jag har. Det är en vägg som är tilläggsisolerad inifrån och där man satt bröstpanel nertill och gips på överdelen. Panelen och gipsskivan ligger i våg.
Jag tänkte lägga gipsskiva rätt över och sen tapet men behöver jag ha en OSB-skiva bakom för att förebygga sprickor?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder