vi har tagit bort soffbordet (stor kista med massa bra förvaring). Köpte en stor fotpall med förvaring

(fanns även med extrasäng!?! om man vill ha, på mio) i samma serie som vår soffa. Blev heeelt Underbart!! vi hade bara massa skit innan och kistan va sjuukt obekväm att ha fötterna på när man kollar tv, vanligt förekommande hos oss. nu är endast kontrollerna och någon tidning liggande där. Vill man ha snacks har vi brickor som förvaras i pallen när de inte behövs. Har dock börjat kolla på en stor rund "silver"bricka på rusta (tillhörande brickbord) som täcker hela puffen, när man har större sällskap.
lite sent tips från oss!
