Hej!
Är på gång att köpa en ny skruvdragare och har bestämt mig för en Hitachi. Har kollat på en DS14DSL och en DV14DSL.
Vad jag har förstått är DV en slagborrmaskin och DS en skruvdragare.
Men vad jag har sett så ser dem likadana ut.
På DS modellen finns det ju 22 momentlägen och ett borrläge.
På DV modellen såg det ut att finnas ett slagläge utöver de andra två.
Nån som vet mer om skillanderna? Det skiljer ju inte mycket i pris.
Så min fundering är om DV modellen fungerar lika bra som skruvdragare som DS och att slagfunktionen är ett extraläge?
Tacksam för svar!
Mvh
Tobbe