Hej!
Undrar om det finns någon här på formumet som har byggt eller bygger med Skiftesgården. Skulle gärna vilja ha lite info. Fördelar/nackdelar och prisklass.

Mvh / Anna
 
Bygger inte med dem men var i kontakt med dem i det första stadiet av "tillverkar-letandet".

Mina intryck:
Spännande design, hög ingångsstandard och stor flexibilitet. Kvaliteten, om man nu kan kalla det så, liknar villa nordic och det finns även ett generellt samarbete mellan villa nordic och skiftesgården.

Prisklass: helt klart övre skiktet bland prefabtillverkare...

Alter ego
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.