Bygger inte med dem men var i kontakt med dem i det första stadiet av "tillverkar-letandet".
Mina intryck:
Spännande design, hög ingångsstandard och stor flexibilitet. Kvaliteten, om man nu kan kalla det så, liknar villa nordic och det finns även ett generellt samarbete mellan villa nordic och skiftesgården.
Prisklass: helt klart övre skiktet bland prefabtillverkare...
Alter ego