Då får du plats med masonit skiva under, kapa bara ner den i lagom stora bitar, då kan du palla upp golvet den cm du behöver.
tre lager där 1 cm är, sedan 2 lager och ner till en så får du inte onödig svikt i golvet, med förskjuten skarv om du förstå hur jag menar, den undre är störst, sedan nästa lite smalare,osv,