Anledningen till att jag inte köpte Makita var att jag ville ha möjligheten att montera FS-PA (parallellanslaget) till skenan. Sen fick jag intrycket av att splitterskyddet var alldeles för mjuk på Makitan, samt glidsulan var lite sådär och lite sämre finish på själva skenan. Ser inte ut att vara eloxerad. Ingen big deal dock, splitterskydd och sånt går ju att byta.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.