Inför ommålning av taket har jag börjat fundera på om man på något hyfsat lätt sätt kan bli av med takskivornas spår. Jag vill inte ge mig in på att skruva upp gips, med allt vad det innebär med att flytta ner taklist lampdosor osv
Jag har aldrig riktigt gillat de där skivorna, så det kanske efter 25 år vore dags att ta tag i det... Skivorna är i masonit med pappersdistansmaterial i bikakeform
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder