Hallå. Håller på att lägga ny Fotplåt samt bräda. Pappen va rätt torr och dålig längst ner. Men okej uppåt. Har därför lagt en t-tak remsa utmed foten.
Funkar det att kleta på ordentligt med asfaltskitt i skarven uppåt? Eller hur pass tätt blir det? Förstår att det inte är optimalt. Men har ingen lust att riva av allt för att lägga ny papp...
Eller har ni andra förslag på att täta uppåt?
Mvh
 
Rickard.
Skär ett rakt snitt i den gamla pappen där du skjuter in den nya, limma fast och om du tycker det behövs sätt några nubb.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.