Hallå. Håller på att lägga ny Fotplåt samt bräda. Pappen va rätt torr och dålig längst ner. Men okej uppåt. Har därför lagt en t-tak remsa utmed foten.
Funkar det att kleta på ordentligt med asfaltskitt i skarven uppåt? Eller hur pass tätt blir det? Förstår att det inte är optimalt. Men har ingen lust att riva av allt för att lägga ny papp...
Eller har ni andra förslag på att täta uppåt?
Mvh