Hej!
Vi ska lägga in en granitskiva som blir totalt 3 m, med hål för diskho och häll. Nu har vi fått veta att skivan inte håller för 3 m, utan vi måste skarva den någonstans.
Har någon ett bra tips var/hur man skarvar snyggast.
Ytorna mellan diskho och häll är 40 + 80 + 40 cm.
