Hej!
Vi ska lägga in en granitskiva som blir totalt 3 m, med hål för diskho och häll. Nu har vi fått veta att skivan inte håller för 3 m, utan vi måste skarva den någonstans.
Har någon ett bra tips var/hur man skarvar snyggast.
Ytorna mellan diskho och häll är 40 + 80 + 40 cm. :confused:
 
Hej

Lägg skarven i urtaget för hällen, blir minst synligt och mest praktiskt utan skarvar i arbetsytorna.

Mvh Jens
 
Håller med om skarven vid hällen. Be dem göra en "gaffel" så Du har ena skivan med helt rak kant. Det blev helbra hos oss.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.