Till stenskivor ska man inte använda silikon (vissa sorter missfärgar stenen )
utan använd polymerbaserat lim / fogmassa.
Det finns också Marmorsilikon som är framtagen specielt för sten.
Det behövdes knappt skarvas, de gick in i varandra perfekt... inte ens 1 mm emellan!! Satte ytterst tunn strimma silikon och det ser perfekt ut!! Tack för tipsen ändå.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.