Har köpt ett hus från 1951 som jag håller på att renovera, dvs måla och tapetsera om rummen!
Har en vägg både uppe och nere som det är en spricka hela vägen, dvs där väggen ligger emot murstocken! hur löser jag detta? finns det något bra och lägga i sprickan innan väv och spackel? Med vänlig hälsning

bilden blev på sniskan men den bjuder jag på;)

20131206_181446.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Pappersremsa, ser inte hur djupt det är men ser aningen grövre ut, så pappersremsa och gipssbruk,kanske?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.