Har köpt ett hus från 1951 som jag håller på att renovera, dvs måla och tapetsera om rummen!
Har en vägg både uppe och nere som det är en spricka hela vägen, dvs där väggen ligger emot murstocken! hur löser jag detta? finns det något bra och lägga i sprickan innan väv och spackel? Med vänlig hälsning