Hej,
Klinker 60x60 ska läggas i badrum och vi diskuterar skärning mot golvbrunn med byggaren. Vi valde en avlång golvbrunn som ligger mot vägg eftersom vi ville slippa kuvertskärning. Vi fick veta att det inte behövs kuvertskärning vid avlång brunn/sil. Nu fick vi veta att det kanske behövs ändå.. Önskar tips om bästa skärning om vi vill slippa de sneda. På bilderna syns byggarens varianter som han ännu inte är klar över vilka som fungerar.
Klinker 60x60 ska läggas i badrum och vi diskuterar skärning mot golvbrunn med byggaren. Vi valde en avlång golvbrunn som ligger mot vägg eftersom vi ville slippa kuvertskärning. Vi fick veta att det inte behövs kuvertskärning vid avlång brunn/sil. Nu fick vi veta att det kanske behövs ändå.. Önskar tips om bästa skärning om vi vill slippa de sneda. På bilderna syns byggarens varianter som han ännu inte är klar över vilka som fungerar.
Hej, vi har avlång brunn/sil i duschen med 60x60 och det behövs absolut inte någon konstig skärning. Görs exakt på samma sätt som om det inte skulle finnas någon golvbrunn.E Eva Cecilia skrev:Hej,
Klinker 60x60 ska läggas i badrum och vi diskuterar skärning mot golvbrunn med byggaren. Vi valde en avlång golvbrunn som ligger mot vägg eftersom vi ville slippa kuvertskärning. Vi fick veta att det inte behövs kuvertskärning vid avlång brunn/sil. Nu fick vi veta att det kanske behövs ändå.. Önskar tips om bästa skärning om vi vill slippa de sneda. På bilderna syns byggarens varianter som han ännu inte är klar över vilka som fungerar.
Klicka här för att svara



