Hur gör jag för att skära ut en rund glasbit ur ett fönsterglas. Behöver jag någon speciell glasskärare? Har kollat på google men jag hittar inget vettigt.
Mall går bra. Den runda biten knackar du loss. Men tipset om glasmästaren var i all välmening.
Ska du testa själv, hoppas jag att du har gott om glas hemma. ;D