Hej! Under pågående mindre renovering av vårat kök har vi valt att placera microvågsugnen i ett (tidigare oanvänt) utrymme ovanför kylen (se bild). Nu efterfrågar jag tips på hur vi kan få det så snyggt som möjligt. Dimensionerna är
28,5 hög
60 bredd
80 djup
I och med den låga höjden kan vi tyvärr inte vara så kräsna med val av micro då de flesta modeller är högre än så.
Spontant tänker jag ett skräddarsytt skåp. Har ni några idéer? Hur skulle ni gjort?
Tack på förhand
28,5 hög
60 bredd
80 djup
I och med den låga höjden kan vi tyvärr inte vara så kräsna med val av micro då de flesta modeller är högre än så.
Spontant tänker jag ett skräddarsytt skåp. Har ni några idéer? Hur skulle ni gjort?
Tack på förhand
Ett alternativ är att gera en sådan list och sätta runt för att snygga till kanternna lite.
https://www.bauhaus.se/hornlist-vit-ytterhorn-20x20x2500mm.html
https://www.bauhaus.se/hornlist-vit-31x31x2500mm.html
https://www.bauhaus.se/hornlist-vit-ytterhorn-20x20x2500mm.html
https://www.bauhaus.se/hornlist-vit-31x31x2500mm.html
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jag hade nog hellre satt micron i skåpet (skafferi, porslinsskåp?) bredvid.
Så här har vi gjort i vårt sju år gamla kök. Skönt att slippa se apparaten jämt!
PS
Ovanför kyl och frys skall man förvara
a) Knäckebröd, som mår bra av värmen
b) Diverse attiraljer som nästan aldrig används. Inte en micro som används dagligen
Så här har vi gjort i vårt sju år gamla kök. Skönt att slippa se apparaten jämt!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
PS
Ovanför kyl och frys skall man förvara
a) Knäckebröd, som mår bra av värmen
b) Diverse attiraljer som nästan aldrig används. Inte en micro som används dagligen
Klicka här för att svara


