Hej!
Har väldigt dålig koll på sånt här och hoppas därför på lite hjälp här.
Jag har ett gästhus med badrum, toalett och dusch, rinnande vatten både varmt och kallt. Jag vill ha ett minikök i rummet bredvid i stil med http://www.tretti.se/vitvaror/minikok/spisplattor-till-vanster/cylinda-minikok-v-120
Då undrar jag om det finns någon lösning för att få vatten i kranen i detta minikök? Till exempel att man drar någon slang från kranen i badrummet som i sin tur har någon anordning som gör att man kan ändra mellan slang och kran ner i handfatet i badrummet, eller om man kan sätta någon dunk under blandaren? Ang. avlopp så tänkte jag ha en dunk som vattnet rinner ner i som jag sen tömmer. Som det kanske märks så har jag väldigt dålig koll! Men är tacksam för hjälp.
OBS! Vill ej dra om vattenledningar eller något då jag endast hyr detta utrymme. :)

Är nog bästa lösningen med två dunkar, en för färskt vatten och en för gråvatten, då det färska fylls på tömmer man gråvatten och du kan aldrig överfylla med fuktskador som följd.
Antingen dränkpump liknande de man har i husvagn för just detta, eller fotpedalpump som återfinns i båtar. (elfritt)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.