HAr letat som besatt efter skåp till min lilla tvättstuga men hittar inte det jag behöver,

Vad jag letar efter är skåp som är 28cm djupa men det verkar vara mer eller mindre omöjligt att få tag i dessa :(

Nån som har ett tips?

Prova Billy bokhylla ::)

Jo förvisso kan jag använda en "bokylla" :-/ men jag är ute efter de enkla vita skåp som numera bara finns med 37CM djup. Och på en bokhylla finns det inga luckor att låsa in kem tekniska produkter.

jag såg någons badrum, var det på denna sidan tro? Där man tagit IKEAs köksstommar och luckor och kapat dem på djupet. Sparade tipset i hjärnans gråa arkiv. I något skåp hade man bara sparat djupet av 12 cm och specialbeställt glasskivor av glasmästaren till hyllor.

Kanske kan vara ett alternativ.

http://www.kvanum.com/default.asp
verkar ha ett på bad, Sparre, jag tycker det ser väldigt grunt ut

Nu ger jag upp, hittar inget mera på nätet :(

Ska du ha högskåp? Kan du inte sätta ihop 2 st väggskåp för kök?

karlhannah skrev:
Där man tagit IKEAs köksstommar och luckor och kapat dem på djupet. ... I något skåp hade man bara sparat djupet av 12 cm och specialbeställt glasskivor av glasmästaren till hyllor. Kanske kan vara ett alternativ.
Jag fick ett par köksskåp djupkapade på Kvik till en mkt human kostnad (för 2 år sedan).

Ikea har även skåp som är till för köksöar.
De är inte så djupa som de vanliga köksskåpen och kan inte kosta många kronor.

Kan du inte använda 21 cm djupa skåp? Ikea har såna, inklusive dörrar i olika bredder..

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.