Jaså? Rökande grodätare med baguetten i armhålan? Nej jag har inga fördomar ;)

phl skrev:
Jaså? Rökande grodätare med baguetten i armhålan? Nej jag har inga fördomar ;)
Glöm inte bredrandiga tröjor, basker och smala spetsvaxade mustascher. :rolleyes:

CCPusher skrev:
Nåja, nu kan ju i alla fall jag tänka mig värre saker än att sitta fast i frankrike några dagar.... ;oP
Absolut, jordbävningar, tsunamis och krig är sådana exempel.

--- Mats ---

Absolut tycker jag förvisso inte är så hemskt...:rolleyes:

Jo förresten, den där med päronsmak. Den är nog äckligare än grodbaguette. q(;^;)p

Jag var nere i förra veckan och trodde också att jag hade fördomar - tills jag kom dit och såg att allt stämde, och mer därtill. Nåja, rätt skall vara rätt, jag noterade att iallafall damerna hade baguetterna i handväskan(!) och inte i armhålan.

Vad som annars hände var att:
1.
Kunden betalar mig för att komma ner men jag ser ingen anldedning att köpa flexibel business biljett. Man kan ju vara snäll och spara lite pengar åt dem.

2.
Jag kommer fram utan väska eftersom Air France tappade bort den i Paris.

3.
Kunden går ut i strek och släpper inte in besökare.

4. Regnet verkligen öser ner, jag får sitta på ett ev de minsta och sämsta hotellrum jag någonsin bott i (och det är många) och låta dagen gå. Långt utanför centrum dessutom. Nu känns det inte längre som en bra ide att inte ha flexibel biljett.

Ja, det är så jag upplever några dagar på Rivieran. Får väl se hur det blir nästa gång. Förhoppningsvis får jag möjlighet att återkomma till detta på Glorias (om nu någon mot förmodan skulle vara intresserad).

Det finns fortfarande gott om plats!

Listan:

1. Daniel_n
2. PH
3. Erikssonjorgen
4. Nimajneb (preliminärt)
5. Yens (preliminärt)
6. Mats (försöker komma)
7. Jac (försöker komma)
8. Bygga_bo
9. Ropa (preliminärt)
10. CCPusher
11. Ezcobar

Jag uppar igen - nu är det mindre än en vecka kvar!

Kanske läge att vi sträcker ut inbjudan till att även gälla mälardalingar? :D

Hoppas det blir någon mer träff. Åker till Thailand på torsdag och hade förhinder vid förra ölandet också..
Ha så kul.

Det kommer garanterat bli fler träffar, det kommer jag personligen se till ;)

Bara så jag inte irrar iväg i morgon: Glorias ligger ungefär precis vid sidan om Bishops, va?

Yup, vägg i vägg eller möjligen med ett litet antikvariat emellan.

Ska tänka på er imorgon gubbs! Har precis inmundigat 4 gin o Tonic på balkongen i 25 gradig värme så nu är det läggdags, men jag skulle mer än gärna varit med imorgon! Det får bli pubomgång III
Ha det så roligt allesamman.

ETA CPH runt 22.30..............blä får se vad jag orkar med.

Hehe, du kan ju alltid slå mig en pling om vill kolla status i Lund. Jag kan PM:a mitt telefonnummer.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.