5 300 läst ·
78 svar
5k läst
78 svar
Skåningar (och svenskar) på pub omgång II!
Det beror på om man fashineras orodning och en stor samling gammalt mög, då är mitt lilla krypin kanske intressantRopa skrev:
Det verkar inte bli så mycket röstande, så demokratin får nu stryka på foten. Därför har jag bokat ett rum på ovanvåningen av Glorias i Lund åt oss. Där har de lovat att vi ska kunna prata och dricka god öl, och naturligtvis pubmat etc att äta åt den som är hugad. Det är bara att dyka upp från klockan 18.
Heh, jag fattade inte att man skulle rösta i tråden utan satt spänt och väntade på att en "officiell" omröstning skulle läggas upp... :blushing:
Det är kanske inte bara som folk driver med mig när de säger att det läcker när jag kommer in med sågspån i håret....
Det är kanske inte bara som folk driver med mig när de säger att det läcker när jag kommer in med sågspån i håret....
Det hoppas jag verkligen hon gör!Ropa skrev:
Och avseende Biltema-verktyg så menade jag verkligen vad jag skrev i första posten - detta är verkligen inte en träff enbart för de som har spenderat motsvarande ett litet lands BNP på sina prylar - helt oavsett vilka verktyg man har (eller inte har) är man precis lika välkommen. Näsrynkare kan dock hålla sig hemma!
Gott att det löste sig med Glorias!
Kommer att skölja ner maten med dryck!
/Jörgen
Kommer att skölja ner maten med dryck!
/Jörgen
Eftersom Glorias vill veta hur många vi blir (det finns olika rum att sitta i beroende på hur många vi blir) så tänkte jag göra en lista. Glöm inte att lägga till er på listan om ni kommer!
1. Daniel_n
2. PH
3. Erikssonjorgen
4. Nimajneb (preliminärt)
5. Yens (preliminärt)
6. Mats (försöker komma)
7. Jac (försöker komma)
8. Bygga_bo
9. Ropa (preliminärt)
10. CCPusher
1. Daniel_n
2. PH
3. Erikssonjorgen
4. Nimajneb (preliminärt)
5. Yens (preliminärt)
6. Mats (försöker komma)
7. Jac (försöker komma)
8. Bygga_bo
9. Ropa (preliminärt)
10. CCPusher
Anledningen att jag inte kan lova något är att det kan hända jag sitter fast hos en kund i Frankrike. Med deras strejkvanor, ovana vid vinterväder mm så vet man ju aldrig om och när man kommer hem igen. Får jag dock bara jobba enligt plan så bör jobbet vara klart veckan innan och då är det inga problem att dyka upp.