S sm7tog #1 Medlem · Västmanland · 41 inlägg 26 okt 2005 16:50 sm7tog Medlem Västmanland 41 inlägg 26 okt 2005 16:50 #1 Bor i Jönköpingstrakten. Skall gräset vara kort eller långt inför vintern... Just nu är det ca decimeterhögt och skulle behöva klippas men jag kan inte bestämma mig för vilket som är bäst för gräset när det blir vinter o kallt? Kort eller långt?
Bor i Jönköpingstrakten. Skall gräset vara kort eller långt inför vintern... Just nu är det ca decimeterhögt och skulle behöva klippas men jag kan inte bestämma mig för vilket som är bäst för gräset när det blir vinter o kallt? Kort eller långt?
yonna #2 Medlem · Österlen · 11 143 inlägg 26 okt 2005 17:07 yonna Medlem Österlen 11 143 inlägg 26 okt 2005 17:07 #2 Läs tidigare inlägg idag.
fubar #3 Husägare · Nerike · 1 403 inlägg 4 nov 2005 23:04 fubar Husägare Nerike 1 403 inlägg 4 nov 2005 23:04 #3 En decimeter låter mycket. Jag skulle klippa det, men inte allt för kort.