Hej,
vad är detta vi har hittat i springorna i vårt innertak?
är som ett lurvigt litet bo med gammalt skinn (?) kvar i.
hittat ca 6-7 stycken sådana.
vad är detta vi har hittat i springorna i vårt innertak?
är som ett lurvigt litet bo med gammalt skinn (?) kvar i.
hittat ca 6-7 stycken sådana.
du är oförskämd och fördomsfull vilket jag tycker är värre.F Fam. Joh skrev:
dessutom kan du du inte tala om varför de kom in i boendet det kan ju knappast vara den förra innehavaren som avsiktligt haft uppfödning av dessa? eller är det det du antyder.
Nejreturen skrev:
du är oförskämd och fördomsfull vilket jag tycker är värre.
dessutom kan du du inte tala om varför de kom in i boendet det kan ju knappast vara den förra innehavaren som avsiktligt haft uppfödning av dessa? eller är det det du antyda
returen skrev:
Du läser ut vad som inte finns för det tillhör dina fördomar, du tror att alla andra är likadana också en oönskad egenskap. Du inbillar dig problem som inte finns.F Fam. Joh skrev:
Klicka här för att svara



