Hej!
Såg i en annan tråd om att tätskiktet lätt blir skadat om man ska lyfta en klinkersplatta. Jag har en platta som har rest sig såpass att fogen har spruckit, kan detta resultera i att tätskiktet är skadat?
Såg i en annan tråd om att tätskiktet lätt blir skadat om man ska lyfta en klinkersplatta. Jag har en platta som har rest sig såpass att fogen har spruckit, kan detta resultera i att tätskiktet är skadat?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västernorrland
· 11 695 inlägg
det har det säkert inte men det man kan fundera mer på är ju varför den har släppt så där...............finns ju inga krafter underifrån som trycker loss nåt om det nu inte legat vatten under som frusit.
Får väl hålla tummarna för att det ser bra ut där under. Det är utanför duschen i alla fall.Stefan1972 skrev:
Det är ett nytt hus, kan väggarna röra sig så att det trycker upp på något sätt?
Ja, väggarna kan ju helt klart röra sig, speciellt i ett nytt hus. Jag tror dock inte att tätskikt är skadat då det bör vara ett folietätskikt.
Är det ett nytt hus lär du dessutom ha garanti på jobbet. Detta ska ersättas av den.
Är det ett nytt hus lär du dessutom ha garanti på jobbet. Detta ska ersättas av den.
Klicka här för att svara