Hej!
Jag slipade till min ytterdörr igår. Längst ner fanns en ganska stor svart fläck, så jag började slipa och lät slipmaskinen gå liiiite för länge - och vips så var fanéren borta.
Vad finns det för lösningar för detta?
1. Går det att betsa till?
2. Ska jag sätta en sparkplåt likt den nedan över hela den skadade brädan?
Jag kan se att den skadade brädan är påspikad en gång i tiden. Tror ni den går att byta ut? Hur hittar jag rätt virke?