Ska titta på tomt idag. VAD ska jag tänka på? Frågor att ställa till husfabrikanten? Hur vet jag om tomten är bra? Snälla hjälp mig!
 
Först tre saker att känna efter: läget, läget och läget

sen skall du ta reda på vad det är för slags mark, vad som krävs vid schaktning etc.
 
Radonförekomst, pålning, planbestämmelser (byggrätt), servitut, grannar, solens gång, infartsväg, störande moment....listan kan göras lång....lycka till!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.