Har 8 innerdörrar att måla.

Känner mig osäker.

Pensel, roller eller spruta?

Har Biltemas färgspruta.
Den blåser dock varmt luft! Biltemas blå färgspruta ES 650 med sladd och svart slang.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Åsa Lund
Hur ser dörrarna ut?
Släta eller med speglar på?
 
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Hur ser dörrarna ut?
Släta eller med speglar på?
Spegeldörrar.
 
Åsa Lund
Vill du att de ska se gammaldags ut så är det målning med pensel som gäller
 
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Vill du att de ska se gammaldags ut så är det målning med pensel som gäller
Nej. Modernt hus...
 
Åsa Lund
Var noga med underarbetet. Spruta på färgen. Ha dörrarna hängande uppe under tiden så det kommer minimalt med damm i färgen
 
A
Jag har använt en sk HVLP spruta som jag köpte på Classe för ca 20 år sedan för o måla om i min gamla lgh, det slutade med att jag målade om kök, innerdörrar, skåpluckor mm. Blev kanonresultat! Jag lade dörrarna ned o målade en sida i taget med rikligt med färg.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.