N nyigammalthus #1 Medlem · sthlm · 9 inlägg idag 13:16 nyigammalthus Medlem sthlm 9 inlägg idag 13:16 #1 Vill varna för svarta ytterdörrshandtag från Habo. Så här ser det ut efter mindre än två år. Och ja, det sitter utomhus, eftersom det är ett ytterdörrshandtag. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #flagnar #ytterdörrhandtag
Vill varna för svarta ytterdörrshandtag från Habo. Så här ser det ut efter mindre än två år. Och ja, det sitter utomhus, eftersom det är ett ytterdörrshandtag.
V Vante #2 Medlem · Norrbotten · 924 inlägg idag 14:46 Vante Medlem Norrbotten 924 inlägg idag 14:46 #2 Vad säger Habo?
Farstatjej90 #3 Inredare · 6 431 inlägg idag 14:54 Farstatjej90 Inredare 6 431 inlägg idag 14:54 #3 Så ser mitt ut på min grind också men jag spray målade utan primer ! Det bästa är att köra primer tvåkomponents, kanske borde ringa Habo och tipsa!🤔
Så ser mitt ut på min grind också men jag spray målade utan primer ! Det bästa är att köra primer tvåkomponents, kanske borde ringa Habo och tipsa!🤔
Kalle B #4 Medlem · Munkedal · 877 inlägg idag 15:06 Kalle B Medlem Munkedal 877 inlägg idag 15:06 #4 Farstatjej90 skrev: Så ser mitt ut på min grind också men jag spray målade utan primer ! Det bästa är att köra primer tvåkomponents, kanske borde ringa Habo och tipsa!🤔 Eller pulverlacka
Farstatjej90 skrev: Så ser mitt ut på min grind också men jag spray målade utan primer ! Det bästa är att köra primer tvåkomponents, kanske borde ringa Habo och tipsa!🤔 Eller pulverlacka
Farstatjej90 #5 Inredare · 6 431 inlägg idag 18:19 Farstatjej90 Inredare 6 431 inlägg idag 18:19 #5 Kalle B skrev: Eller pulverlacka Du måste fortfarande primea