Sådär ska inte handtagen se ut efter så kort period! Iofs svårt att få på ev. garanti antar jag, då det ändå passerat två år. Dock samtidigt svårt att få lackerade handtag att hålla färgen, tråkigt nog.
Jag hade nog köpt en ny uppsättning trycke, och sedan även ett lite lackstift i mattsvart färg, för att kunna göra "småjobb" utifall färgen flagnar.
Jag hade nog köpt en ny uppsättning trycke, och sedan även ett lite lackstift i mattsvart färg, för att kunna göra "småjobb" utifall färgen flagnar.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 747 inlägg
Dumheter, det där är en klockren reklamation som alla vettiga näringsidkare hade godkänt utan knot genom att bryta ut produkten.M Magnus_Anderssonn skrev:Sådär ska inte handtagen se ut efter så kort period! Iofs svårt att få på ev. garanti antar jag, då det ändå passerat två år. Dock samtidigt svårt att få lackerade handtag att hålla färgen, tråkigt nog.
EDIT: Om ts dessutom reklamerar innan två år har passerat så är det säljaren som har bevisbördan att det INTE är fel på produkten.
Njae, jag vet många tjuriga butiker/ÅF och hantverkare, som hade påpektat "två år" och vad som kan ha hänt däremellan... Har nycklarna skrapat emot, har det tvättats med något udda medel, osv. De kan köra med allt mellan himmel och jord. Om handtaget dessutom kostade runt 2-300 kr så är det knappt värt det.B Bästerortarn skrev: