145 läst ·
2 svar
145 läst
2 svar
Sjunkande priser på hantverkare
På konsumentens sida
· 3 420 inlägg
Idag rapporterar DN om att priserna på hantverkare sjunker. Snickarna Pär och Benny säger i artikeln:
"– Vi har jobb fram till jul och en bit in i januari, men efter det vet vi inte vad som händer. Förut kunde man säga nej till jobb, men i dag skulle vi bli överlyckliga om någon hörde av sig. "
Är det inte det här vi alla har längtat efter? Rimliga priser på duktiga hantverkare?
Du kan läsa blogginlägget här: Sjunkande priser på hantverkare
"– Vi har jobb fram till jul och en bit in i januari, men efter det vet vi inte vad som händer. Förut kunde man säga nej till jobb, men i dag skulle vi bli överlyckliga om någon hörde av sig. "
Är det inte det här vi alla har längtat efter? Rimliga priser på duktiga hantverkare?
Du kan läsa blogginlägget här: Sjunkande priser på hantverkare
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 298 inlägg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2 298 inlägg
Jag är lite skraj att ringa en handverkare.. Man har ju så svårt att veta vad man får. Idag har jag fått en inställninga att hantverkare kommer blåsa mig. Dom har ju lite sig själv att skylla. Dom har inte rensat ut sitt eget skrå utan tillåtit att sk.t folk kalla sig hantverkare och när utländska hantverkare kommit så har dom svenska kallat dom utländska som bluffare.. Visst nu är jag lite "dra alla över en kam" men faktum är att jag tvekar att ringa..
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Byggkris, kommer priserna på hantverkare falla?
Hantverkare -
Finansinspektionen räknar med sjunkande huspriser
Artikelkommentarer -
Angående hantverkare och priser. Vad ska jag ta betalt, ni får diskutera och bestämma.
Hantverkare -
Majoritet tror på sjunkande huspriser
Artikelkommentarer -
Sjunkande huspriser enligt SCB:s senaste siffror
Artikelkommentarer