5 694 läst ·
7 svar
6k läst
7 svar
Sjösala från Eksjöhus
Någon som har byggt eller annars är nyfiken på eller funderar på att bygga ett Sjösala från Eksjöhus? Vid kontakt med säljare förstod jag det som att det endast byggts två hus i Sverige av denna modellen vilket jag tycker är lite märkligt med tanke på att det har funnits med ett tag? Skulle vilja byta lite erfarenheter, själva är vi bara i tomtletartagen än så länge, men har verkligen snöat in oss på denna husmodell!
Ja, det är lite konstigt! Visst är det inget billigt hus (3 125 000 var det pris jag fick från säljaren), men det byggs ju ändå väldigt många hus i den prisklassen... Du råkar inte veta om ägarna till huset i ert område finns här på forumet? Vet du när huset byggdes?
Huset byggdes precis innan vårt. Jag tror att det restes i början av 2011, och de flyttade in i juni 2011 ungefär.
Jag känner inte till att de är aktiva på forumet tyvärr. Har nån bild ifrån när det restes tror jag och är relativt färdigt utvändigt om du vill se. Kanske även kan fixa en ny hur det ser ut helt färdigt. PM:a mig om du är intresserad.
Er säljare kanske kan kolla med dem om kontaktuppgifter för er.
Jag känner inte till att de är aktiva på forumet tyvärr. Har nån bild ifrån när det restes tror jag och är relativt färdigt utvändigt om du vill se. Kanske även kan fixa en ny hur det ser ut helt färdigt. PM:a mig om du är intresserad.
Er säljare kanske kan kolla med dem om kontaktuppgifter för er.
Redigerat:
Klicka här för att svara