Suck. Displayen på vår XV-15 la av idag. Jag vet inte vad som är jobbigast: att behöva reklamera åbäket eller att behöva vara utan den...
 
Nyfniken skrev:
Suck. Displayen på vår XV-15 la av idag. Jag vet inte vad som är jobbigast: att behöva reklamera åbäket eller att behöva vara utan den...
Hade samma fel på min,fick en sprillans ny verkar som kvaliten inte är den bästa.
 
Hej
Har själv en Navibot s VCR 8950 och är helnöjd med den.
Har även haft tidigare modell och detta är en rejäl uppgradering.

I
 
Kan bara hålla med , Har själv en VCR 8950 och har erfarenhet av tidigare modeller och det är ett stort steg i rätt riktning :-)
 
jorgeli skrev:
Kan bara hålla med , Har själv en VCR 8950 och har erfarenhet av tidigare modeller och det är ett stort steg i rätt riktning :-)
Svarar du dig själv två månader senare?!

Det här måste vara någon form av rekord i tankspriddhet :)
 
Haha du ser miljöskadad i hjärnan :)
 
  • Gilla
janwide
  • Laddar…
nyfniken skrev:
svarar du dig själv två månader senare?!

Det här måste vara någon form av rekord i tankspriddhet :)
:d :d
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.