Nyfniken #16 Medlem · Stockholms län · 13 154 inlägg 9 nov 2012 18:55 Nyfniken Medlem Stockholms län 13 154 inlägg 9 nov 2012 18:55 #16 Suck. Displayen på vår XV-15 la av idag. Jag vet inte vad som är jobbigast: att behöva reklamera åbäket eller att behöva vara utan den...
Suck. Displayen på vår XV-15 la av idag. Jag vet inte vad som är jobbigast: att behöva reklamera åbäket eller att behöva vara utan den...
M mattzon #17 Medlem · Örebro län · 105 inlägg 10 nov 2012 15:04 mattzon Medlem Örebro län 105 inlägg 10 nov 2012 15:04 #17 Nyfniken skrev: Suck. Displayen på vår XV-15 la av idag. Jag vet inte vad som är jobbigast: att behöva reklamera åbäket eller att behöva vara utan den... Hade samma fel på min,fick en sprillans ny verkar som kvaliten inte är den bästa.
Nyfniken skrev: Suck. Displayen på vår XV-15 la av idag. Jag vet inte vad som är jobbigast: att behöva reklamera åbäket eller att behöva vara utan den... Hade samma fel på min,fick en sprillans ny verkar som kvaliten inte är den bästa.
J jorgeli #18 Medlem · bohuslän · 62 inlägg 29 nov 2012 12:37 jorgeli Medlem bohuslän 62 inlägg 29 nov 2012 12:37 #18 Hej Har själv en Navibot s VCR 8950 och är helnöjd med den. Har även haft tidigare modell och detta är en rejäl uppgradering. I
Hej Har själv en Navibot s VCR 8950 och är helnöjd med den. Har även haft tidigare modell och detta är en rejäl uppgradering. I
J jorgeli #19 Medlem · bohuslän · 62 inlägg 25 jan 2013 07:58 jorgeli Medlem bohuslän 62 inlägg 25 jan 2013 07:58 #19 Kan bara hålla med , Har själv en VCR 8950 och har erfarenhet av tidigare modeller och det är ett stort steg i rätt riktning
Kan bara hålla med , Har själv en VCR 8950 och har erfarenhet av tidigare modeller och det är ett stort steg i rätt riktning
Nyfniken #20 Medlem · Stockholms län · 13 154 inlägg 25 jan 2013 11:34 Nyfniken Medlem Stockholms län 13 154 inlägg 25 jan 2013 11:34 #20 jorgeli skrev: Kan bara hålla med , Har själv en VCR 8950 och har erfarenhet av tidigare modeller och det är ett stort steg i rätt riktning Svarar du dig själv två månader senare?! Det här måste vara någon form av rekord i tankspriddhet
jorgeli skrev: Kan bara hålla med , Har själv en VCR 8950 och har erfarenhet av tidigare modeller och det är ett stort steg i rätt riktning Svarar du dig själv två månader senare?! Det här måste vara någon form av rekord i tankspriddhet
J jorgeli #21 Medlem · bohuslän · 62 inlägg 25 jan 2013 11:54 jorgeli Medlem bohuslän 62 inlägg 25 jan 2013 11:54 #21 Haha du ser miljöskadad i hjärnan
bobas #22 Medlem · norrbotten · 694 inlägg 25 jan 2013 16:48 bobas Medlem norrbotten 694 inlägg 25 jan 2013 16:48 #22 nyfniken skrev: svarar du dig själv två månader senare?! Det här måste vara någon form av rekord i tankspriddhet :d :d
nyfniken skrev: svarar du dig själv två månader senare?! Det här måste vara någon form av rekord i tankspriddhet :d :d