Finns det några radiatorer/termostatventiler som är speciellt anpassade för självcirkulation (ej cirkulationspump). Har ett sådant systemn idag och är nöjd. Tänkte sätta in en radiator till i köket, och vill gärna ha något som passar, så man inte behöver köra igång cirkpumpen.
Har sett Lenhovdas gamla sektionsradiatoer, men jag vill nog ha 'ogenomskinligt' platta element. Finns det i gammal stil? (1937).
(Detta inlägg finns även i forumet 'Värme allmänt', kanske passade bättre här)