Har idag äntligen kaklat färdigt toan !
Fått en helt ny respekt för kakelsättare som jobbar med det här.
Min rygg är i spillror.
Kan säga att golvet var sjukt pilligt med tossetterna och octagonplattorna !
återstår fogning och silikonfog
Blir lite konfunderad om övergången golv vägg - skall det vara silikon ?
Vägghören mot varandra - det vet jag
Vilket gör man smidigast först ? Kakel fogen eller silikonfogen ?