Har idag äntligen kaklat färdigt toan !
Fått en helt ny respekt för kakelsättare som jobbar med det här.
Min rygg är i spillror.
Kan säga att golvet var sjukt pilligt med tossetterna och octagonplattorna !

återstår fogning och silikonfog

Blir lite konfunderad om övergången golv vägg - skall det vara silikon ?
Vägghören mot varandra - det vet jag

Vilket gör man smidigast först ? Kakel fogen eller silikonfogen ?
 
  • IMG_8140.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
BirgitS
Man brukar numera ha hårdfog (klinkerfog) i golv-vägg-vinkeln. Om det inte blir snyggt kan man ha silikonfog ovanpå.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.