Hej!
Jag bygger ett växthus med aluminiumprofiler och kanalplast. I byggbeskrivningen står det att man ska använda silikon, men det framgår inte var den skall appliceras. Växthuset är köpt från Outlet och därifrån får jag ingen hjälp. Tacksam för tips.
Mvh PerDe