6 863 läst ·
4 svar
7k läst
4 svar
Silikatfärg
Hej!
Är det nån därute som vet var man får tag i hyffsat billig silikatfärg och silikatbinder/grund? Tycker det är ganska hyffsat dyrt på de ställen jag sett!
Mvh Andreas Nilsson
Är det nån därute som vet var man får tag i hyffsat billig silikatfärg och silikatbinder/grund? Tycker det är ganska hyffsat dyrt på de ställen jag sett!
Mvh Andreas Nilsson
Det är inte priset per liter som avgör hur nöjd du blir.
Mitt tips är att du hör med någon kompis som är målare, och frågar vad han brukar använda - och kör på det - då blir det kanon !
Det är ju ganska mycket job att måla en kåk, så man vill ju att det blir bra i många år !
Hej.
Ja kollade på www.caparol.se
dom verkar ha en bra silikatfärg kallad sylitol.
Jag tror att borås arena målas med denna färg från Caparol.

Ja kollade på www.caparol.se
dom verkar ha en bra silikatfärg kallad sylitol.
Jag tror att borås arena målas med denna färg från Caparol.
Klicka här för att svara