HJÄLP
jag har en siemens tumlare Extraklasse TK serie IQ den vill inte starta,lysdioderna lyser korrekt programet kan ställas in korrekt det är bara lysdioden "FUKTIGT" som lyser hur jag än ställer in programmet,allt är rengjort filter,kondensor även långt in där kondensorn sitter ,(där var det otroligt mycke damm) har även kollat värmesäkringen den var hel.

kan någon hjälpa mig:confused:

sergio
 
Kolla sensorn också. Kan var den som spökar. Bör stå i bruksanvisningen var den är, annars söker du på E.nr på Siemens hemsida.

Lycka till
 
tackar jag ska kolla ikväll
sergio
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.