Har denna regulator i huset.

Har försökt hitta information på nätet, men ingen lycka alls.

Denna regulator går att programmera via steg 1 - 50
Där de 1:a 4 raderna är tid/veckodag/Dag och Månad/År

Men i den medföljande programmerings guiden så finns inte alla steg med.

Undrar om det finns någon på forumet som har hela insruktions boken till regulatorn.
Programmerings delen är den som jag är intresserad av.

En sak till, dioden som sitter i styrdonet i allrummet har lagt av. Har detta någon betydelse?

Tack på förhand.

Hej på dig.

Det där är en gammal fin produkt, finns bara bra saker att säga om den.

Det finns 50 inställningar i slutanvändarmenyn, ytterligare ca 50 i djupare menyer = ta det försiktigt när du ändrar om du inte vet vad du gör. Inget som riskerar att sprängas eller något sådant, men det kan ta ett litet tag att hitta "hem" igen.

*Jag försökte bifoga basdokumentet för reglercentralen i mitt inlägg, men det var ungefär 8 ggr för stort... skicka ett PM med din mailadress så ska jag se till att du får vad du behöver.*

Jag har en fabriksny, oanvänd uppsättning med Siemens RVA 36.531/191, QAC22, QAD22, Landis&Staefa SQA31 mm i orginalförpackningar. Någon som är intresserad av att ta över utrustningen?
Enligt bruksanvisningen är det en reglercentral avsedd för temperaturreglering i villor med system för vattenburen värme.

L Ludde46 skrev:
Jag har en fabriksny, oanvänd uppsättning med Siemens RVA 36.531/191, QAC22, QAD22, Landis&Staefa SQA31 mm i orginalförpackningar. Någon som är intresserad av att ta över utrustningen?
Enligt bruksanvisningen är det en reglercentral avsedd för temperaturreglering i villor med system för vattenburen värme.
Har du den kvar. Jag har en sådan central som jag tappat en bäckskiva på. Centralen fungerar men skalet ar totalt demolerat.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.