Har precis beställt denna spisen, i faktasida står det att inkopplingen är 230 v men jag misstänker att den går att koppla både med 2 och 3 faser. Ringde Siemens support som inte kunde svara på detta. Därför undrar jag om det finns någon som följer trådarna här, kan svara mig på detta? Tack
Klicka här för att svara

