Har en inbyggd espressomaskin från Siemens (e-nr TK68E571/04) inköpt 2012, som fungerar förutom att det rinner extremt sakta, kaffet liksom droppar mer än rinner.
Har haft service här och bytt ut brygg-gruppen men det blev ingen skillnad.
Har givetvis avkalkat och rengjort. Någon som har liknande problem eller tips på någon åtgärd som inte inkluderar ringa svindyr service?
 
  • Gilla
SamuelAlm
  • Laddar…
P
kommer det rätt mängd?
 
electroluxaren skrev:
kommer det rätt mängd?
Nej
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.