Hej alla kloka!

Vi har hittat en möjlighet att köpa ett hus+tomt (totalentreprenad) av Sidensjöhus i ett område som vi gärna vill bo i och på en mycket fin tomt.

Men vi har ingen aning om hur Sidensjöhus är... Snälla, kan ni dela med er av erfarenheter? Vad ska man kolla extra noga, vad är de extra bra på eller extra dåliga på? Vi ska träffa säljare på onsdag... vilka frågor får vi inte missa?

Stort tack för hjälpen i förhand!
 
Var i Sverige bygger ni? Jag har en del erfarenheter av Sidensjöhus representant i norrland, men kan inte uttala om företaget i sin helhet.

Sök i forumet på Sidensjöhus, så kommer du att hitta en del.

/Magnus
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.