Hej alla kloka!
Vi har hittat en möjlighet att köpa ett hus+tomt (totalentreprenad) av Sidensjöhus i ett område som vi gärna vill bo i och på en mycket fin tomt.
Men vi har ingen aning om hur Sidensjöhus är... Snälla, kan ni dela med er av erfarenheter? Vad ska man kolla extra noga, vad är de extra bra på eller extra dåliga på? Vi ska träffa säljare på onsdag... vilka frågor får vi inte missa?
Stort tack för hjälpen i förhand!