3 022 läst ·
27 svar
3k läst
27 svar
Side by side
Sida 1 av 2
Är det att rekommendera denna modellen av kyl och frys ihop, eller ska man köpa det var för sig? Det måste ju vara lite som att köpa tv med inbyggd video, man förlorar båda om en går sönder.... ??? 
Jag har haft flera Side-by-side genom åren.
Nu har jag köpt LG,s
Jag är jätte nöjd med den.
En sak som gör att jag bestämde mig är att grönsakerna och kött håller sig mycket längre i en Side-by-side än i vanlig kylskåp.
Och man får inte glömma lyxet i att ha ismaskin/kalltvatten och serveringslucka ;D
Nu har jag köpt LG,s
Jag är jätte nöjd med den.
En sak som gör att jag bestämde mig är att grönsakerna och kött håller sig mycket längre i en Side-by-side än i vanlig kylskåp.
Och man får inte glömma lyxet i att ha ismaskin/kalltvatten och serveringslucka ;D
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Vi kör Husqvarna - inte svenskt utan en amerikansk produkt som de sätter sin logo på. Har fungerat bra i 4 år och grönsakerna håller sig kanon. En liten frys får man leva med - jag lever efter principen att man skall arbeta med färskvaror och inte frysa ned saker. Dessutom har vi en liten frys i källaren.
Vår har integrerad ismaskin och vatten - kanon!
Vår har integrerad ismaskin och vatten - kanon!
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Det finns en för drygt 29 tkr. Kolla på bl a
http://www.vitvarumaklarna.se/?pid=4737
Tror det är en sådan du vill ha! Vill jag i alla fall ;-)!
På http://www.kelkoo.se kan man hitta prisjämförelser!
http://www.vitvarumaklarna.se/?pid=4737
Tror det är en sådan du vill ha! Vill jag i alla fall ;-)!
På http://www.kelkoo.se kan man hitta prisjämförelser!
Lg har i aluminium den modell har jagM skrev:

Här är länken:
http://www.lgenordic.com/cgi-bin/surf.cgi?id=671
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg