Bo.Siltberg #16 Hobbyelektriker · Värmland, Molkom · 26 844 inlägg 27 sep 2011 15:17 Bo.Siltberg Hobbyelektriker Värmland, Molkom 26 844 inlägg 27 sep 2011 15:17 #16 Har ni "bygg bort" denna funktion i den nya sidan?? Den gamla "bredda sidan"-funktionen fungerade så vitt jag kunde se.
Har ni "bygg bort" denna funktion i den nya sidan?? Den gamla "bredda sidan"-funktionen fungerade så vitt jag kunde se.
Per Eskilsson #17 Administrator · Skåne · 6 811 inlägg 27 sep 2011 15:28 Per Eskilsson Administrator Skåne 6 811 inlägg 27 sep 2011 15:28 #17 Ja, Bredda sidan-länken finns tyvärr inte kvar. http://www.byggahus.se/forum/inform...-f-rs-k-att-lansera-nya-sajten-idag-3.html#38
Ja, Bredda sidan-länken finns tyvärr inte kvar. http://www.byggahus.se/forum/inform...-f-rs-k-att-lansera-nya-sajten-idag-3.html#38
Marlen Eskilsson #18 Administrator · Skåne · 8 667 inlägg 27 sep 2011 15:46 Marlen Eskilsson Administrator Skåne 8 667 inlägg 27 sep 2011 15:46 #18 Det var väl också så att alla specialanpassningar gör det mycket svårare att uppgradera forumet, vilket ju vi tänker göra snart.
Det var väl också så att alla specialanpassningar gör det mycket svårare att uppgradera forumet, vilket ju vi tänker göra snart.