Har ni "bygg bort" denna funktion i den nya sidan?? Den gamla "bredda sidan"-funktionen fungerade så vitt jag kunde se.
 
Det var väl också så att alla specialanpassningar gör det mycket svårare att uppgradera forumet, vilket ju vi tänker göra snart.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.