Om det är bra vet jag inte, men själv la jag ca 5-6 mm mellan trallen. Då använde jag 28x115 trall och la det vid den här årstiden på året. På hösten/vinter sväller det några millimeter men aldrig gått ihop helt.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.